Ben Demiştim Diyebilirim #3


By on 11:48

Bir yazı dizisi gibi oldu bu yazılarımız bu yazıyı okuyanlar öncelikle şu yazıları da okusunlar;

Ben Demiştim Diyebilirim #1

Ben Demiştim Diyebilirim #2

Aldığımız duyuma göre İnegölspor’un Bayrampaşa’dan bazı oyuncuları alabileceğinden bahsetmiştik ve şu şekilde bir liste yapmıştık,

Listenin ilk hali şöyleydi;

"E.D. , Ö.M. , S.B. , F.G. ve Oktay Gümüş gibi futbolcular İnegöl'e gelecektir mutlaka"

Listesinin ikinci hali şöyleydi;

"E.D., Ö.M., F.G., Sofu Baykal ve Oktay Gümüş"

Listeyi yeniden güncellemek gerekiyor artık, listenin son hali şu şekilde;

“ Ö.M. , F.G. , Ekrem Dil, Sofu Baykal, Oktay Gümüş”

Sadece iki futbolcu kaldı, bakalım bu isimler transfer edilecek mi? Ama aldığımız duyum şuan için %60 oranında doğru çıktı…

Geriye kalan iki futbolcu transferi gerçekleşmese bile transfer döneminin meşhur “duyum alma” konusunda %60’lık bir başarı elde etmiş olacağız…

About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.