Ben Demiştim Diyebilirim #4


By on 07:58

Transfer döneminin en hareketli olduğu dönemlerde gazetelerde sayısız futbolcu transfer edilir, sayısız isim gelir... Ne yapar ne ederler birini tutturur ve "biz demiştik" muhabbetleri tavan yapar...

Bu sene benzer bir durumda benim başıma gelmişti, Bayrampaşa'lı kardeşlerimizle sohbet ederken geçen sezon gönül verdikleri Bayrampaşa takımının Teknik Direktörlüğünü yapan ve bu sezon İnegölspor'un başına getirilen Taşkın Güngör ile ilgili bilgi alış verişi esnasında bana bazı isimlerden bahsettiler, bu isimlerin Taşkın Güngör için kilit adamlar olduğunu ve bu oyuncuların İnegölspor'a transfer olabileceğini, Taşkın Güngör'ün bu oyuncuları almak isteyeceğini dile getirdiler...

Duyum sağlamdı, çünkü Taşkın Güngör ve oyuncuları çok iyi tanıyorlardı elbette, açıkçası bende bu durumu acaba olur mu? diye blogumda paylaşmaya karar vermiştim...

Netice itibariyle o gün verdiğimiz beş isimden dördüncüsüde artık İnegölspor'lu...

Listenin son hali şu şekildeydi;

“ Ö.M. , F.G. , Ekrem Dil, Sofu Baykal, Oktay Gümüş”

An itibariyle ise o listeden bir isim daha İnegölspor'lu oldu ve listemiz artık şu şekilde;

“ Ö.M. , Fatih Gültekin , Ekrem Dil, Sofu Baykal, Oktay Gümüş”

Geçtiğimiz sezon Bayrampaşa forması giyen Fatih Gültekin artık İnegölspor'lu camiaya hayırlı olması dilekleriyle, geriye kalan son isim içinse ya transfer olmasını bekleyeceğiz, ya transfer sezonun sona ermesini, ancak o zaman ismini paylaşacağım...

Okumayanlar için bunlarıda okuyun;

Ben Demiştim Diyebilirim #1

Ben Demiştim Diyebilirim #2

Ben Demiştim Diyebilirim #3

About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.